058 833 0001 info@parttechniek.nl

Introductie

Het administratief ondersteunen van de HR Adviseurs, zodat de dagelijkse gang van zaken zo goed mogelijk blijven verlopen. Dat is wat je in deze functie gaat doen! Ook ga je met projecten aan de slag waarbij je kan denken aan het digitaliseren van de personeelsdossiers. Een groot project wat een belangrijke bijdrage levert aan het professionaliseren van de HR afdeling van de opdrachtgever van PART Techniek. Daarnaast staat er ook projecten als het samenstellen van een welkomstpakket voor nieuwe medewerkers op de actielijst. Een leuke en creatieve taak waar jij mee aan de slag mag gaan.


Organisatie

Onze opdrachtgever is marktleider op het gebied van deursystemen voor het openbaar vervoer. Zij bieden de modernste technologie, duurzame producten van hoge kwaliteit en op maat gemaakte oplossingen om de passagierservaring te verbeteren en de uitvaltijd te verminderen. Onze opdrachtgever richt zich op deursystemen voor intensief stedelijk passagiersvervoer. Wat 25 jaar geleden begon, is inmiddels uitgegroeid tot een internationaal bedrijf met vestigingen in Bolsward, UK, USA, Hong Kong en Australië. Inmiddels werken ongeveer 200 medewerkers met veel enthousiasme en plezier bij onze opdrachtgever.


Functie

In deze functie pak je alle HR gerelateerde administratieve zaken op. Hierbij kun je denken aan het beheren en optimaliseren van de personeelsadministratie in diverse geautomatiseerde systemen. Maar ook het digitaliseren van de personeelsdossiers behoort tot te werkzaamheden.


Een van je dagelijkse taken is ervoor zorgen dat ziek- en hersteldmeldingen verwerkt worden. Ook bewaak je signaleringen als het gaat om langdurige ziekte van medewerkers. In overleg met de HR Adviseurs bespreek je welke acties er uitgezet moeten worden.


Daarnaast ga je aan de slag met het opstellen van correspondentie die onder andere te maken hebben met personeelsmutaties, arbeidsovereenkomsten, gespreksverslagen en uitdiensttreding. Tot slot vindt de opdrachtgever van PART Techniek het belangrijk de interne collega’s op de hoogte houden van een diversiteit aan HR gerelateerde onderwerpen. Jij helpt bij het opstellen van deze communicatie en publiceert deze op het intranet.


Daarnaast behoren de volgende werkzaamheden ook tot je takenpakket:


  • Fungeren als aanspreekpunt met betrekking tot vragen over de CAO, wet- en regelgeving en procedures;
  • Bewaken van het verstrijken van diverse termijnen in verband met personele zaken;
  • Aanleveren van salarismutaties aan de afdeing Finance;
  • Aanleveren van diverse rapportages van bijvoorbeeld het personeelsbestand, opleidingen en verzuim;
  • Ondersteunen en faciliteren van de introductie van nieuwe werknemers en de uitdiensttreding van werknemers;
  • Bijhouden van ontvangen sollicitaties en uitnodigen en afschrijven van sollicitanten (mondeling en schriftelijk)


Functie-eisen

Naast de vele administratieve taken moeten de nodige personeelsdossiers gedigitaliseerd worden. Daarom zijn we op zoek naar iemand die accuraat is en beschikt over een flinke dosis doorzettingsvermogen en een hands-on mentaliteit. Daarnaast is het belangrijk dat je sociaal vaardig, klantgericht en communicatief sterk bent. Zowel intern als extern heb je regelmatig contact met diverse disciplines. Vanuit de interne organisatie ontvang je regelmatig HR gerelateerde vragen van managers, teamleiders en medewerkers. Externe contacten hebben we regelmatig met onder andere uitzendbureaus, detacheringsbureaus, de Arbodienst en sollicitanten.


Daarnaast zien we graag het volgende terug op je CV:


  • Je beschikt over Mbo-4+ werk-en denkniveau;
  • Minimaal 1 jaar werkervaring in een soortgelijk functie;
  • Zowel schriftelijk als mondeling heb je een goede beheersing van de Nederlandse taal, beheersing van de Engelse taal is een pre;
  • Kennis en inzicht in administratieve procedures is een pre;
  • Ervaring met MS Office en diverse HR systemen is een pre.


Aanbod

  • Een internationale organisatie met constant oog voor innovatie welke volop in ontwikkeling is en waarin je mee mag bouwen en groeien;
  • Samenwerking in een informele, no-nonsense omgeving waar open communicatie de boventoon voert;
  • Goede arbeidsvoorwaarden en we geven je alle vertrouwen en mogelijkheden om je te ontwikkelen;
  • Een kleine, grote organisatie: klein genoeg voor gezelligheid, korte lijnen en de mogelijkheid voor jou om daadwerkelijk het verschil te kunnen maken en iedereen te kennen. Groot genoeg om een belangrijke speler te zijn in de markt en volop aandacht te besteden aan innovatie en jouw persoonlijke ontwikkeling.


Inlichtingen

Ben je nieuwsgierig geworden, maar nog niet helemaal overtuigd of deze functie die mooie volgende stap in je carrière kan zijn? We vertellen je graag meer over deze functie of regelen een vrijblijvende kennismaking bij onze opdrachtgever om eens een kijkje te nemen binnen het bedrijf.


Part Techniek heeft niet alle vacatures online staan. Soms kiezen opdrachtgevers voor vertrouwelijkheid en publiceren we op hun verzoek niet de vacature op onze website. Een belletje of kennismaking biedt dan ook vaak de kans op een brede keuze uit prachtige nieuwe kansen/mogelijkheden voor je carrière.


Sollicitatie

We zien je reactie graag tegemoet als je jezelf herkent in het functieprofiel, maar ook als je jezelf daar niet compleet in herkent terwijl je wel op zoek bent naar een baan in de techniek. In dat geval komen we graag met je in contact. Part Techniek zoekt voor diverse branches techneuten. Of het nou gaat om een leuke baan in de machinebouw, industriële montage, technische dienst of juist een baan in de engineering. Wij hebben meerdere mogelijkheden beschikbaar. Nieuwsgierig naar de mogelijkheden?


Bel, mail of app ons gerust voor een uitgebreide toelichting.