058 833 0001 info@parttechniek.nl

Tijdens de ๐——๐—ฎ๐—ด ๐˜ƒ๐—ฎ๐—ป ๐—ฑ๐—ฒ ๐—•๐—ผ๐˜‚๐˜„ nam ๐—ฃ๐—”๐—ฅ๐—ง ๐—ง๐—ฒ๐—ฐ๐—ต๐—ป๐—ถ๐—ฒ๐—ธ een kijkje achter de schermen van ๐——๐—ฒ ๐—”๐—ณ๐˜€๐—น๐˜‚๐—ถ๐˜๐—ฑ๐—ถ๐—ท๐—ธ. De kans om de techniek en de werkzaamheden van zo dichtbij te bekijken, die grepen we natuurlijk met beide armen aan.

Want zeg nou zelf: Hoe vaak krijg je de kans om:
๐Ÿญ- Op de bodem van een vismigratierivier, een kunstmatige getijdenrivier op de grens van zoet en zout water, te lopen?
๐Ÿฎ- De bouw van de nieuwe keersluis (900.000 Kg zwaar, 56 meter breed en 12 meter hoog) van dichtbij te bekijken?
๐Ÿฏ- Het nieuwe buitendijkse fietspad te bezoeken nog voor het geopend is, en uitleg te krijgen over de innovaties bij en enorme complexiteit van het (op het oog vrij simpel) 2 meter verhogen van een dijk, met o.a. de geavanceerde Levvel en Quattro blocs. Wist jij bijvoorbeeld dat elk Levvel bloc is uitgerust met een RFID-chip en daarmee identificeerbaar, traceerbaar en te monitoren is?